Deda Mraz je podelio paketiće
Deda Mraz deli paketiće
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-648.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-669.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-715.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-734.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-760.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-777.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-795.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-824.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-848.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-887.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-905.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-948.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-008.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-024.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-078.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-125.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-142.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-185.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-207.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-246.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-297.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-067.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-179.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-301.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-379.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-230.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-256.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-295.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-365.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-422.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-533.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-883.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-36-334.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-36-701.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-37-030.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-37-316.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-37-432.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-20-46-622.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-38-57-620.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-38-59-495.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-39-02-313.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-39-02-656.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-39-02-754.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-489.jpg
Obavestenje o zimskom raspustu
Obavestenje o zimskom raspustu.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/obavestenja/Obavestenje o zimskom raspustu.jpg
Koncepcija programa
Od 01.09.2022. godine u PU "Pava Sudarski" se realni program razvija u skladu sa novim Osnovama programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja "Godine uzleta". Njime se afirmiše vera u kapacitete dece da aktivno učestvuje u svom učenju i razvoju; značaj igre; značaj zajedničkog učešća dece i odraslih za učenje i razvoj.
Cilj programa je podrška dobrobiti deteta kroz stvaranje prilika i mogućnosti: da se oseća srećno, zadovoljno, ostvareno i prihvaćeno; da razvija dispozicije za učenje (radoznalost, istrajnost, kreativnost, posvećenost, poverenje u sebe kao kompetentnog "učenika", saradnju); da se razvija pozitivni lični i socijalni identitet; da upoznaju, istražuju i ispituju različita područja ljudskog saznanja i delanja, različite produkte kulture i različite načine simboličkog i kreativnog izražavanja.
Program je usmeren na celovit razvoj deteta kroz smislene odnose sa vršnjacima i odraslima; okruženjem i osnaživanje aktivnog učešća deteta u zajednici. Naglašen je značaj uloge i povezivanje predškolskog vaspitanja i obrazovanja sa lokalnom zajednicom i porodicom u praksi.
Dete je jedinstveno i celovito biće, kompetentno i bogato potencijalima, aktivni je učesnik zajednice vršnjaka i odraslih, posvećeno učenju, radoznalo i istrajno, otvoreno i kreativno u igri. U razumevanju deteta akcenat se pomera sa pitanja individualnog razvoja na pitanje društveno-kulturne konstrukcije detinjstva i pitanje položaja deteta kao socijalnog aktera u datom kontekstu. Dete se sagledava kao kompetentni učesnik u sopstvenom učenju i življenju uz isticanje značaja proaktivizma i participacije deteta i saradnje u razvijanju zajednice prakse dece i odraslih.
U predškolskom periodu ima najviše otvorenih mogućnosti, energije, istrajnosti i entuzijazma, mogućnosti za ovladavanje i razvijanje složenih kapaciteta od kojih će zavisiti buduće mogućnosti deteta, njegova ličnost i uspešnost funkcionisanja.
Igra je dominantna praksa deteta kroz koju gradi odnose, kroz koju se odvija proces usvajanja i transformacije kulture; forma ispoljavanja najznačajnijeg stvaralačkog potencijala ljudskog bića.
Vrtić je prostor realnog vaspitno-obrazovnog programa; mesto zajedničkog življenja kroz zajedničko učešće; prostor demokratske i inkluzivne prakse; kao i prostor refleksivne prakse.