Deda Mraz je podelio paketiće
Deda Mraz deli paketiće
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-648.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-669.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-715.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-734.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-760.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-777.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-795.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-824.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-848.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-887.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-905.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-44-948.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-008.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-024.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-078.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-125.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-142.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-185.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-207.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-246.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-00-45-297.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-067.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-179.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-301.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-08-48-379.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-230.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-256.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-295.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-365.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-422.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-533.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-883.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-36-334.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-36-701.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-37-030.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-37-316.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-18-37-432.jpg
viber_slika_2024-12-19_08-20-46-622.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-38-57-620.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-38-59-495.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-39-02-313.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-39-02-656.jpg
viber_slika_2024-12-19_10-39-02-754.jpg
viber_slika_2024-12-18_14-20-02-489.jpg
Saradnja sa lokalnom zajednicom
Zajednica direktno, a preko porodice indirektno, oblikuje uslove i načine odrastanja deteta. Za dete je zajednica pre svega njegovo neposredno okruženje - porodica, susedsvo, rodbinski sistem, vrtić i druge ustanove i institucije koje ono posećuje i u njih se uključuju, poput doma zdravlja, prodavnice, otvorenih prostora (park , igralište, dvorište), igraonice, biblioteke, pozorišta za decu. Još pre nego što ovlada hodom i govorom, dete je zainteresovano za različite vrste doživljaja i iskustva koja mu pružaju nova okruženja. Time ono razvija nova znanja, osećanje pripadništva i zajedničkog socijalnog učeđća, kao i vlastite vrednosti i identitet.
Kako izgleda vrtić povezan sa zajednicom:
* resursi i prostori u zajednici se koriste za realizaciju različitih aktivnosti (otvoreni prostori, institucije obrazovanja, kulture i sporta...)
* deca i vaspitači učestvuju u različitim dešavanjima u lokalnoj zajednici (proslave, festivali, akcije...)
* organizuju se manifestacije u koje se uključuju članovi lokalne zajednice (predstave, izložbe, performansi, promocije...)
* lokalne prvredne i uslužne organizacije (fabrike, zanatske radnje, banke, tržni centri...) su mesta realizacije programskih aktivnosti ili učestvuju u aktivnostima u vrtiću
* lokalne privredne i poslovne organizacije učestvuju u finansiranju pojedinih aktivnosti i akcija, opremanju i nabavci potrošnih materijala
* informacije o predškolskoj ustanovi i programu su dostupne u lokalnoj zajednici
* povezuje se sa drugim obrazovnim programima i organizacijama vezanim za obrazovanje dece i rad sa porodicom, uključujući organizacije roditelja
* omogućava porodicama povezivanje sa drugim uslugama i programima u lokalnoj zajednici koji su potrebni porodici
* sarađuje sa školom kroz uzajamne posete, organizovanjem zajedničkih aktivnosti i akcija i razmenom informacija: u saradnji sa školom i drugim ustanovama u zajednici, blagovremeno informiše i priprema roditelje za prelazak dece iz vrtića u školu; zajedno sa školom organizuje različite programe, aktivnosti i akcije koje povezuju praktičare, decu i roditelje iz vrtića i škole (sportsko-rekreativni programi, umetničke radionice, programi prijateljstva, proslave, festivali, predstave, izložbe, performansi); ostvaruju uzajamne stručne posete i razmene informacija o programskim aktivnostima, obezbeđujući kontinuitet u obrazovnom kontekstu usklađivanjem fizičkog okruženja, stila komunikacije i pedagoškog pristupa;