Pažljivkova smotra 2025
Pažljivkova smotra
viber_slika_2025-02-28_11-17-01-344.jpg
viber_slika_2025-02-28_11-50-27-646.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-13-28-858.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-13-28-900.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-13-28-923.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-14-07-923.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-14-08-025.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-21-58-493.jpg
viber_slika_2025-02-28_12-21-58-605.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-11-32-159.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-11-32-213.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-11-32-273.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-11-32-378.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-23-24-893.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-23-25-971.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-23-28-248.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-23-28-450.jpg
viber_slika_2025-03-03_11-23-33-093.jpg
viber_slika_2025-03-03_14-55-31-011.jpg
viber_slika_2025-03-03_14-55-31-080.jpg
viber_slika_2025-03-04_08-57-06-954.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-35-228.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-35-383.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-35-425.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-35-532.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-37-199.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-37-240.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-37-290.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-37-313.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-097.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-325.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-377.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-424.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-468.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-537.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-559.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-38-970.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-40-313.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-40-335.jpg
viber_slika_2025-03-04_11-42-40-363.jpg
viber_slika_2025-02-28_11-17-02-014.jpg
Slama umesto snega :)
Kako se igrati u snegu kada nema snega? Kako dočarati i napraviti prazničnu atmosferu kada nam nedostaje sneg? E pa veoma lako kada imamo maštu i volju.
Инклузивно образовање у пракси: Резултати општине Нови Бечеј
Инклузивно образовање стратешки је циљ Републике Србије и као такво део је Стратегије развоја образовања и васпитања Републике Србије до 2030. године на националном, регионалном и локалном нивоу. Полазна тачка је национална политика инклузивног образовања, а политике општине Нови Бечеј полазе од националних стратешких циљева и своје мере усклађују са њима. Инклузивно образовање, као стратешки циљ Министарства просвете, подржава и пројекат „Унапређени равноправни приступ и завршавање предуниверзитетског образовања за децу којој је потребна додатна образовна подршка – Учимо сви заједно“, а који реализују Министарство просвете и УНИЦЕФ, уз подршку Европске уније, како би се остварила додатна подршка за децу из осетљивих група.
Инклузивно образовање на територији општине Нови Бечеј: Заједно смо бољи и јачи
Квалитетно, доступно и праведно образовање основно је право сваког детета. Како би оно било реализовано, образовни систем дужан је да уважава индивидуалне могућности и ситуације у којима се налази свако дете. Ово значи да деца, која се из било ког разлога сматрају припадницима „осетљиве групе“, ни у ком случају не смеју бити изостављена.
Кључна улога институција општине Нови Бечеј у подршци инклузивном образовању
На територији општине Нови Бечеј живи 74 деце предшколског узраста и 530 деце основношколског узраста из осетљивих друштвених група, укључујући децу из социјално угрожених породица, децу ромске националности и децу са сметњама у развоју што представља готово трећину укупне популације предшколаца и ученика. Деци и младима из осетљивих група неопходна је подршка у виду обезбеђивања основних животних потреба, подршке у учењу, као и психосоцијална подршка како би превазишли изазове са којима се суочавају, попут сиромаштва, изолације и дискриминације. Важно је да постоји систем који пружа редовну и квалитетну подршку, како би сваком детету било доступно квалитетно образовање на које свако дете има право без обзира на околности у којима одраста. Полазна тачка овог система је национална политика инклузивног образовања, а политике општине Нови Бечеј полазе од националних стратешких циљева и своје мере усклађују са њима.
Plazmatično u vrtiću :)
Danas smo svi uživali u plazmicama u našim vrtićima. :)
Bajke su...?
U toku razvijanja projekta "Bajke su...?" vaspitač Biljana Gojković i grupa dece u godini pred polazak u školu pored niza već poznatih bajki istraživali su likove iz istih, njihove pozitivne i negativne osobine. Devojčice su bile veoma zainteresovane za balske haljine koje u bajkama nose kraljice i princeze.