Obaveštenje o neradnim danima
Дечија недеља у куманачком вртићу - прослава креативности и заједништва
Дечија недеља је посебан период посвећен деци, њиховим правима и потребама, када се истиче значај игре, креативности и заједништва. Ове године, малишани из куманачког вртића су са својим васпитачицама Миром, Јеленом и Дијаном организовали ликовну изложбу која је показала богатство њиховог ликовног израза. Ликовно стваралаштво има важну улогу у развоју деце. Оно им омогућава да истражују свој свет, изразе своја осећања и креативност, те развијају моторичке вештине. Кроз уметност, деца уче да комуницирају и повезују се с другима, што доприноси њиховом емотивном и социјалном развоју.
"Од бајке до клика" – важност разумевања коришћења дигиталних технологија
У оквиру Дечије недеље, 9. октобра 2024. године, у вртићу „Миленко Титин“ у Куману, одржана је презентација на тему коришћења дигиталних уређаја код деце. Ученице Средње школе Нови Бечеј, Милица Константинов и Милијана Тешић, уз менторство професорке Сање Немешев, обрадиле су ову значајну тему, фокусирајући се на препоруке Америчке асоцијације педијатара о времену које деца треба да проводe поред екрана.
Vrtićka završna priredba: Slavljenička atmosfera i radost dece
Vrtić „Milenko Titin“ iz Kumana bio je mesto radosti i smeha dok su se deca iz vaspitnih grupa Mire Radin, Jelene Slavulj i Dijane Brusin pripremala za svoju završnu priredbu. Ovaj događaj, održan u prepunoj bioskopskoj sali, bio je pravi spektakl koji je privukao mnogobrojne roditelje, meštane sela i goste iz okolnih mesta.
Svetosavska nagrada
Dijana Brusin, vaspitač Predškolske ustanove ,,Pava Sudarski“ Novi Bečej, dobitnik Svetosavske nagrade Republike Srbije za 2023. godinu
Lokalna zajednica partner dece
Naši mališani iz objekta "Milenko Titin" iz Kumana, sa svojim vaspitačima, tokom jučerašnjeg dana posetili su predstavnike lokalne zajednice - Mesnu zajednicu Kumane.
Škola kao mesto učenja vrtićke dece
U kumanačkom vrtiću ,,Milenko Titin“ poseban značaj se pridaje povezivanju i prepoznavanju zajedničkih vrednosti, vrtića i škole, u građenju podrške deci za učenje. Partnerski odnosi između dva nivoa obrazovanja, predškolskog i školskog, su prilika za lak prelazak dece iz vrtića u školu.