Žurka
IMG_20250131_102227.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102227.jpg
IMG_20250131_102236.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102236.jpg
IMG_20250131_102243.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102243.jpg
IMG_20250131_102304.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102304.jpg
IMG_20250131_102306.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102306.jpg
IMG_20250131_102308.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102308.jpg
IMG_20250131_102310.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102310.jpg
IMG_20250131_102312.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102312.jpg
IMG_20250131_102314.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102314.jpg
IMG_20250131_102316.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102316.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-18-28-394.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-18-28-394.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-19-13-310.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-19-13-310.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-116.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-116.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-162.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-162.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-338.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-338.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-452.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-452.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-499.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-499.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-590.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-590.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-660.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-660.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-737.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-737.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-20-53-829.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-20-53-829.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-293.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-293.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-333.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-333.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-386.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-386.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-402.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-402.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-425.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-425.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-460.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-460.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-51-524.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-51-524.jpg
viber_slika_2025-01-31_11-32-55-069.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/viber_slika_2025-01-31_11-32-55-069.jpg
IMG_20250131_102216.jpg
https://www.pupavasudarski.edu.rs/images/2024 2025/zurka/IMG_20250131_102216.jpg
Saradnja sa lokalnom zajednicom
Zajednica direktno, a preko porodice indirektno, oblikuje uslove i načine odrastanja deteta. Za dete je zajednica pre svega njegovo neposredno okruženje - porodica, susedsvo, rodbinski sistem, vrtić i druge ustanove i institucije koje ono posećuje i u njih se uključuju, poput doma zdravlja, prodavnice, otvorenih prostora (park , igralište, dvorište), igraonice, biblioteke, pozorišta za decu. Još pre nego što ovlada hodom i govorom, dete je zainteresovano za različite vrste doživljaja i iskustva koja mu pružaju nova okruženja. Time ono razvija nova znanja, osećanje pripadništva i zajedničkog socijalnog učeđća, kao i vlastite vrednosti i identitet.
Kako izgleda vrtić povezan sa zajednicom:
* resursi i prostori u zajednici se koriste za realizaciju različitih aktivnosti (otvoreni prostori, institucije obrazovanja, kulture i sporta...)
* deca i vaspitači učestvuju u različitim dešavanjima u lokalnoj zajednici (proslave, festivali, akcije...)
* organizuju se manifestacije u koje se uključuju članovi lokalne zajednice (predstave, izložbe, performansi, promocije...)
* lokalne prvredne i uslužne organizacije (fabrike, zanatske radnje, banke, tržni centri...) su mesta realizacije programskih aktivnosti ili učestvuju u aktivnostima u vrtiću
* lokalne privredne i poslovne organizacije učestvuju u finansiranju pojedinih aktivnosti i akcija, opremanju i nabavci potrošnih materijala
* informacije o predškolskoj ustanovi i programu su dostupne u lokalnoj zajednici
* povezuje se sa drugim obrazovnim programima i organizacijama vezanim za obrazovanje dece i rad sa porodicom, uključujući organizacije roditelja
* omogućava porodicama povezivanje sa drugim uslugama i programima u lokalnoj zajednici koji su potrebni porodici
* sarađuje sa školom kroz uzajamne posete, organizovanjem zajedničkih aktivnosti i akcija i razmenom informacija: u saradnji sa školom i drugim ustanovama u zajednici, blagovremeno informiše i priprema roditelje za prelazak dece iz vrtića u školu; zajedno sa školom organizuje različite programe, aktivnosti i akcije koje povezuju praktičare, decu i roditelje iz vrtića i škole (sportsko-rekreativni programi, umetničke radionice, programi prijateljstva, proslave, festivali, predstave, izložbe, performansi); ostvaruju uzajamne stručne posete i razmene informacija o programskim aktivnostima, obezbeđujući kontinuitet u obrazovnom kontekstu usklađivanjem fizičkog okruženja, stila komunikacije i pedagoškog pristupa;